Gi tilbakemelding om universell utforming

Narvik vgs plikter å følge regelverket for universell utforming av IKT. Skulle du komme over deler av skolens nettside som bryter mot dette eller som kan gjøres bedre, er det derfor kjempebra om du tar kontakt med oss og sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre nettsiden vår og ønsker både ris og ros velkommen!

Gi tilbakemelding om universell utforming via epost

Det er også mulig å gi tilbakemelding direkte på nettsiden. Helt nederst på hver side vil du finne spørsmålet "Fant du det du lette etter?" med knapper for ja og nei rett under. Om du trykker på ja eller nei her vil du få opp muligheten til å gi tilbakemelding på hva som fungerer eller ikke fungerer for deg, og dette blir sendt til web-ansvarlig på skolen.