Skolebevis

Narvik vgs bruker digitalt skolebevis via appen PocketID. Inne på appen har du også tilgang til lånekort for skolebiblioteket.

Last ned PocketID for iOS-telefoner

Last ned PocketID for Android-telefoner

Hvordan ta i bruk PocketID:

• Logg inn ved å bruke Feide.
  • Legg inn bilde. Ta et tydelig bilde av deg selv hvor du følger instruksjonene i applikasjonen. Tullebilder eller bilder som ikke følger retningslinjene gjør skolebeviset ditt ugyldig.
  • Ferdig. Du har nå skolebevis og bibliotekkort på mobilen. Skulle du ha vansker med å finne bibliotekkortet, sveip til siden helt på bunnen av applikasjonen. Biblioteket kan hjelpe deg.

NB: Elever som av ulike grunner ikke kan bruke digitalt skolebevis må ta kontakt med ekspedisjonen på sitt studiested.