Tilrettelagt klasse

Dette er tilbudet for ungdom med behov for særlige tilrettelagte opplegg på grunn av ulike utfordringer. Her blir ungdommen fulgt opp av dyktige lærere som lager læringsløp basert på de behov den enkelte har slik at skolehverdagen blir både lærerik og livlig.

Dette tilbudet befinner seg på studiested Solhaugen med egne tilpassede klasserom. Studiestedet har god adgang for rullestolbrukere og heis mellom etasjer. Skolen disponerer også egen minibuss som gjør det mulig å dra ut på ekskursjoner.