Eksamensvakter søkes

Narvik vgs sin logo.  Det gule skjoldet med et sort langskip som er fylkesvåpen for Nordland Fylkeskommune på venstre side, med sort tekst til høyre som nevner fylkeskommunen og Narvik videregående skole. - Klikk for stort bilde

Narvik videregående skole skal arrangere eksamen for våre kjekke elever og privatister våren 2024.

Vi har behov for flere eksamensvakter og søker derfor etter personer som har anledning til å være vakt i mai og juni. Det kreves at du har noen datakunnskaper siden data er ett viktig verktøy for kandidatene under eksamen.

Vi arrangerer kurs for nye og gamle eksamensvakter i mai. Kurset vil ta opp gjennomføring og oppgaver som vakt. Vaktene vil få nærmere beskjed om tidspunkt for kurset etter hvert.

•  Timegodtgjørelsen er kr 245,-
  •  For å være vakt kan du ikke være over 75 år.

For å melde deg som eksamensvakt ta kontakt med Heidi Hansen på telefon 75 65 66 16 eller på epost heidha@vgs.nfk.no.