Lokalengasjerte elever fikk fint besøk

Ordfører Rune Edvardsen poserer i dressjakke og finskjorte sammen med åtte elever på tilpasset opplæring på Solhaugen. Elevene har på seg grønne T-skjorter med logoen til Gjengen på Haugen for å vise at de representerer ungdomsbedriften sin, Gjengen på Haugen. - Klikk for stort bilde Helene Leirvik

Elevene i tilpasset klasse samlet seg på Solhaugen for å feire et godt skoleår med ungdomsbedrift.

Onsdag 7. juni hadde ungdomsbedriften Gjengen På Haugen besøk av samarbeidspartnerne og ordfører Rune Edvardsen. De driftige elevene fikk stilt ordføreren mange spørsmål og i tillegg ble de invitert til rådhuset for en interessant omvisning. Noe av overskuddet til ungdomsbedriften ble gitt til Narvik unge sanitet som gjør en enorm innsats for befolkningen i kommunen. Narvik vgs, elevene og lærerne takker samarbeidspartnerne som har gjort det hele mulig i løpet av året; Narvik Husflidslag, Rema 1000 Ankenes, Rema 1000 Rombakveien, Rema 1000 Bjerkvik, Bjørn Strømsnes og Roald Leirvik (vedproduksjon i Vargfjord og i Leirvik).