[Ny dato!]Tilbud om vaksinering for VG1 og VG2

To elever demonstrerer vaksinering via sprøyte på helsearbeiderfag. - Klikk for stort bilde John Omland Onsdag 15. september åpnes det for drop-in vaksinering for VG1 og VG2-elever ved Narvik vgs.

Vaksineringen skjer på gamle Framnes ungdomsskole. For elever som ikke har fylt 16 år enda kreves det at begge foresatte har skrevet under på et skjema for å bekrefte samtykke. Skjemaet kan du selv skrive ut gjennom denne lenken, eller så kan du hente det på ekspedisjonen på studiestedet du går på. Det kan også hentes hos skolens helsesykepleiere.

Vi oppfordrer alle som har mulighet til det å registrere seg via link på Narvik kommunes hjemmeside. Dersom du ikke har bankID, vil de hjelpe til med registrering når du kommer.

Tidspunkt for vaksinering:

• Oscarsborg: kl 08.30
  • Solhaugen: kl 09.30
  • Frydenlund: kl 10.30

Det kan bli noe ventetid.

Narvik vgs ordner transport for elever på Oscarsborg i skolens busser slik at de kommer seg til og fra vaksinasjonsstedet for de ikke har annen transport.

Dersom det er noen som ikke kan komme på oppgitt tidspunkt, send mail til vaksine@narvik.kommune.no og oppgi fødselsdato eller telefonnummer, så tilbys time på en ordinær vaksineringsdag.