Påbygg ryddet i fjæra

Tre jenter fra påbygg-klassene poserer og viser tommel opp til kameraet med et smil og viser søppelfangsten sin. I bakgrunnen kan man se en fjerde som fortsatt plukker plast i fjæra. - Klikk for stort bilde Agnetha Olsson

Elevene gjorde en innsats for nærmiljøet!

Hvert år pleier Narvik vgs å ta med elevene på plukking av plast i fjæra for å vise hvor mye søppel som ender opp i havet og hvor stort problemet er. Under årets runde for påbygg-klassene, torsdag 11. mai, ble det samlet inn 7 store søppelsekker i fjæra på Øyjord (Tangene). Resultatet er nå sendt til HRS for gjenvinning, og elevene har tatt med seg viktig lærdom videre i livet. Vi takker elevene for innsatsen og håper de hadde en artig dag til tross for temaet.