Spørretime om korona 22. april

Nordland Fylkeskommune spørretime om korona for elever og lærlinger - send inn spørsmål og få dem besvart live!

Torsdag 22. april kl. 11:00 strømmes den digitale spørretimen om korona for elever og lærlinger på Nordland fylkeskommunes Facebook-side.

Sendingen er et samarbeid mellom Nordland fylkeskommune, de videregående skolene, lærlingrådet, ungdommens fylkesråd og elevorganisasjonen i Nordland.

Vi oppfordrer deg som er elev ved en videregående skole eller er lærling til å sende inn dine spørsmål om korona, skolehverdagen, russetiden eller læretida i forkant. Et samlet panel står klare til å svare på dine innsendte spørsmål.

Skjemaet er anonymt.

Fristen for å levere inn spørsmål er søndag 18.04 kl. 23:59