Tilbakeblikk: Temadag for samfunnsfag

Fire elever poserer ved siden av statue i frodig natur i Narvik - Klikk for stort bilde Trine Marit Flage

Alle vg2–klassene på studiested Oscarsborg hadde tverrfaglig temadag torsdag 10. juni – med fokus på fagene kroppsøving og samfunnsfag. Delt inn i grupper fikk elevene poster å lete etter rundt i byen, med spørsmål de måtte besvare på hver post. Etter målgang fikk elevene servert pizza og brus i kantina og det var premiering for best resultat, kuleste gruppebilde og flest antall skritt per gruppe. Premie for gruppevinnerne var is og brus i kantina i tillegg til at alle deltagerne fikk en buff hver.

Super dag hvor både elever og lærere koste seg!

Samfunnsfag- og gymlærerne takker elevene for god innsats og ønsker god sommer og lykke til videre!