VG2 Kjøretøy på bedriftsbesøk under åpningsdag hos Teknisk Bureau

Besøkets høydepunkt ble en tur i helikopter!

Som med alle de tekniske og mekaniske linjene på studiested Oscarsborg ble det lagt opp til bedriftsbesøk for elevene på VG2 Kjøretøy. I den anledning inviterte Teknisk Bureau i Narvik elevene til åpningsdag hvor det ble vist frem de nyeste modellene av både tunge kjøretøy og personbiler fra Mercedes. Lærerne Thomas og Kent var meget fornøyde med dagen, spesielt siden elevene fikk muligheten til å bli med opp i helikopter og kjenne suget i magen ved takeoff og flyging i lavere høyder enn man er vant med fra fly.

Se et klipp fra helikopter-turen under.