Fikk omvisning på forsvarets verksted før 17. mai

Som et ledd i utdanningen drar klassene på teknologi- og industrifag på besøk hos ulike aktører for å se hva slags arbeidsliv som venter på dem i fremtiden når de er ferdige hos oss. Torsdag 16.  mai var 1TPB på besøk hos Forsvarets verksted Bjerkvik (tidligere BTV - Bjerkvik tekniske verksted), hvor Edmund Møller viste dem rundt og informerte om hva de driver med der. Det ble en lærerik dag med mye inspirasjon for den kommende generasjonen, og Narvik vgs takker for at de tok seg tid til elevene våre.

Både elevene og lærerne Roald og Kent var meget fornøyde med dagen som ble avsluttet med pizza og brus til hele gjengen spandert av Moen gård, en av de lokale aktørene som noen av elevene tidligere har utført arbeidsoppdrag for.